"نخست وزیر مکتبی"ویژه برنامه رادیو قرآن به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر

ویژه برنامه "نخست وزیر مکتبی" کاری از گروه تولید و تامین شبکه رادیویی قرآن است که در روزهای ۸ لغایت ۱۱ شهریور ماه به مناسبت هفته دولت و روز مبارزه با تروریسم به روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزای شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی و شهید حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد باهنر هفته دولت نام گرفته است.


هشتم شهریور که در تقویم کشورمان روز مبارزه با تروریسم نام دارد، مصادف است با عملیات کم‌سابقه تروریستی علیه مقامات ارشد کشورمان در سال ۱۳۶۰ که به شهادت رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر ایران ، شهیدان رجایی و باهنر و تنی چند از همراهان آن‌ها انجامید؛ این اقدام تروریستی که به دست عوامل ضد انقلاب وابسته به گروه‌های جاسوسی و اطلاعاتی غرب و با هدف مقابله با اراده انقلابی ملت ایران و فروپاشی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران انجام شد، در میان سایر عملیات‌های تروریستی به دلیل شهادت نفرات اول و دوم دستگاه اجرایی یک کشور، کاملا بی‌سابقه به شمار می‌آید.



به همین مناسبت شبکه رادیویی قرآن ویژه برنامه ای را به جهت بزرگداشت این شهدای بزرگوار تدارک دیده است که در روز روزهای ۸ تا ۱۱ شهریور ماه تقدیم شنوندگان می شود. این برنامه به پخش سخنان شهید محمد علی رجایی پیرامون قرآن کریم می پردازد که برا اولین بار از رادیو قرآن به سمع شنوندگان عزیز خواهد رسید.



لازم به ذکر است برنامه "نخست وزیر مکتبی" کاری از گروه تولید و تامین شبکه رادیویی قرآن می باشد که به تهیه کنندگی فاطمه گنجی روزهای دوشنبه تا پنج شنبه هفته جاری ساعت ۹:۴۰ به مدت ۱۰ دقیقه از شبکه رادیویی قران موج fm ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش می شود.

کد خبر 1089974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha