برگزیدگان نخستین کنگره ی منطقه ای « ماه غریبستان » معرفی شدند

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: دبیرخانه نخستین کنگره ی منطقه ای « ماه غریبستان »نفرات برتر این کنگره در بخش های مختلف را معرفی کرد

« رضا نیازی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: بر اساس اعلام دبیرخانه نخستین کنگره منطقه ای ماه غریبستان ( معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ) که در محورهای بررسی  شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی از منظر امام علی علیه السلام، امر به معروف و نهی از منکر،نماز، جهاد و ... برگزار شد.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان  افزود در بخش شعر؛ زینب رحمانی از استان خوزستان نفر اول، میثم جعفری از استان لرستان نفر دوم و حسین میرزاییان و وحید اشجع از استان لرستان به عنوان نفرات سوم معرفی شدند.

 

 وی ادامه داد:  در بخش داستان و دلنوشته:هادی باسره از استان ایلام،  اکرم خسروی از استان کرمانشاه و علی رضا حصاری از استان چهارمحال بختیاری به نفرات برتر معرفی شدند.

 

نیازی بیان کرد: در بخش قصه گویی هم  شهرزاد مظفری از استان لرستان، لیلی عارف زاده از استان همدان و مریم رویین از استان کرمانشاه به نفرات برتر معرفی شدند.

 

وی اذعان داشت: در بخش نماهنگ و موشن گرافی هم سمیه مرادی، فیلم کوتاه "دست های سخاوت" از استان لرستان، شهرام شریفی، نماهنگ غدیر از استان لرستان وحسن ترکاشوند، موشن گرافی غدیر از استان لرستان به نفرات اول تا سوم معرفی شدند.


 

نیازی بیان کرد: در بخش نقاشی هم نرگس بابایی از استان لرستان، مهسا فتاحی چگنی از استان لرستان و  سارینا کریمی از استان کرمانشاه به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

 

معاون فرهنگی اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد:  دربخش خوشنویسی هم سید نصراله شاهرخی –استان لرستان، علی علی پور-استان لرستان وامیر علی ابراهیمی-استان لرستان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

 

وی ادامه داد: همچنین در بخش سرود مزدک مطاعی، هدیه به مولا، اثر گروه سرود شهدای ولایت از استان لرستان و حامد حکیم زاده، سرو سایه سار ولایت از استان لرستان و امیر حسین ویسکرمی، اولین مظلوم، اثر گروه سرود آسمان از استان لرستان برگزیده معرفی شدند.
 

نیازی ادامه داد: در بخش کتاب دکتر فرانک مطلق، کتاب فروغ ولایت از استان ایلام، دکتر سید علاءالدین شاهرخی، کتاب امیرالمومنین علی  (ع) و مردم کوفه در بستر تاریخ از استان لرستان و دکتر رقیه هراتی، کتاب سیمای امام علی (ع) در شعر معاصر فارسی و عربی از استان لرستان معرفی شدند.

 

وی ادامه داد:  در بخش مقاله هم دکتر حمید رضا ربیعی، مقاله اخلاق حرفه ی در نهج البلاغه از استان خوزستان مهدی فرمانیان، بررسی وحدت مسلمانان در حکومت امیرالمومنین علی (ع) از استان چهار محال و بختیاری، حجت الاسلام مصطفی تیموری، مقاله اولین شاعر غدیر از استان لرستان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

 

معاون فرهنگی اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: لازم به ذکر است که مراسم اختتامیه در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی استان، تا پایان شهریور ماه برگزار خواهد شد

کد خبر 1090025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha