عدم مهارت آموزی دانش آموزان از آسیب های آموزش های رسمی است

امینی با بیان اینکه یکی از کارکردهای مهم هنرستان های وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شناسایی و پرورش استعدادهای هنری است، گفت: یکی از آسیب های آموزش های رسمی کشور، عدم مهارت آموزی دانش آموزان می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «یوسف امینی» در با مدیران و اساتید هنرستان هنرهای زیبای مشهد مشهد گفت: کسب مقام های برتر توسط هنرآموزان هنرستان هنرهای زیبا در جشنواره های ملی و استانی نشان دهنده سطح مطلوب آموزشی این مرکز است.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی افزود: یکی از کارکردهای مهم هنرستان های وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شناسایی و پرورش استعدادهای هنری است، کسب مقام های برتر توسط هنرآموزان هنرستان هنرهای زیبای پسران در جشنواره های ملی و استانی نشان دهنده سطح مطلوب آموزشی این مرکز است.

 

وی ادامه داد: یکی از آسیب های آموزش های رسمی کشور، عدم مهارت آموزی دانش آموزان می باشد، این نقیصه در هنرستان ها جبران شده است و هنرجویان در ضمن تحصیل به صورت عملی نیز آموزش می بینند.

 

در این بازدید که «جواد روشندل» سرپرست معاونت هنری و سینمایی این اداره کل و مربیان و معلمین و رییس انجمن اولیا و مربیان این هنرستان حضور داشتند، از امیر حسین معینی مدیر هنرستان هنرهای زیبا تقدیر به عمل آمد.

 

گفتنی است هنرستان هنرهای زیبای مشهد در سال ۱۳۷۲ تاسیس شده است و هم اکنون در رشته های گرافیک، نمایش، سینما و موسیقی در مقطع متوسطه دوم فعالیت می کند ۲۸۳ نفر در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در این هنرستان به تحصیل مشغول بودند.

کد خبر 1090033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha