لزوم ساماندهی کمک های مومنانه با محوریت ائمه جماعات مساجد مازندران

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: اجرایی کردن منویات رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک های مؤمنانه، با محوریت ائمه جماعات مساجد استان مازندران، پایگاه های بسیج و گروههای جهادی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمد باقر محمدی لائینی» امروز (۹شهریور)در نشست با اعضای قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) ضمن تحسین عملکرد اعضای این قرارگاه در دستیگری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی و پشتیبانی از جبهه مقابله با کرونا، اظهار کرد: کمک به هم‌نوعان و نیازمند اقدامی بسیار خوب و خداپسندانه است، آنچه که از شبکه گسترده بسیج و ظرفیت خیرین جمع‌آوری شده است باید برآورد شده و ثبت شود.

 

 نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه برجستگی‌های استان مازندران باید ترویج شود، افزود: بحث واسطه و بانی خیر شدن بسیار ارزشمند است، کسی که پادرمیانی می‌کند و از خیرین خیر مادی را دریافت کرده و به دست نیازمندان می‌رساند، ثواب فراوانی می‌برد.

حجت الاسلام محمدی لائینی تصریح کرد: یکپارچه‌سازی و تهیه بانک اطلاعاتی مرکزی در حوزه آمار خانواده‌های نیازمند و مددجو و غیرمددجو در مازندران ضرورت دارد، هدف از رزمایش مومنانه نیز شناسایی نیازمندان در محلات به‌وسیله نیروهای بسیج و توزیع توسط مساجد با محوریت ائمه جماعات بود‌.

 

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: نقش ائمه جماعات و بسیجیان در اجرایی شدن این رزمایش بسیار حائز اهمیت است و به پیشبرد موفق این خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی  می‌تواند کمک کند.

 

وی گفت: گروه های جهادی امروز در مباحث تولیدی مشغول فعالیت هستند، حمایت از این بخش ضرورت دارد، برخی خود حمایت کننده از نیازمندان هستند‌.

کد خبر 1090112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha