مجتمع آبرسانی ماهیران و کلاته شمس خوسف به بهره برداری رسید

مجتمع و مخزن ذخیره آب ۴۲۰ مترمکعبی ماهیران شهرستان خوسف با حضور نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (9 شهریور) در مراسم بهره برداری از آب شرب و لوله کشی روستای ماهیران خوسف ضمن تشکر از مسئولانی که در راه اندازی این پروژه تلاش کردند، گفت: افتتاح پروژه های آبرسانی در روستاها امید را بیشتر در دل این مردم سخت کوش و ولایتمدار زنده می کند.

 

وی با بیان اینکه روی کار آمدن دولت سیزدهم و شعارهایی که تاکنون دادند، نوید عمران و آبادانی بیشتر را برای کشور می دهد، افزود: امید است مسئولان با تلاش و کار مضاعف بخشی از مشکلات مردم را حل کنند و آنجایی که نیازمند پیگیری ما در تهران و یا استان باشد آمادگی کامل برای رایزنی و کمک به مسئولان در راستای حل مشکلات مردم وجود دارد.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به خشکسالی های چندین ساله در کشور و به ویژه خراسان جنوبی، تاکید کرد: مردم در مدیریت مصرف آب دقت کافی را داشته باشند تا این آبرسانی و آب شرب برای آنها پایدار بماند.

 

لازم به ذکر است، با افتتاح مجتمع آبرسانی ماهیران 118 نفر از اهالی روستاهای کلاته شمس و ماهیران و همچنین بخشی از مردم شهر خوسف از نعمت آب آشامیدنی و سالم برخوردار شدند.

 

این پروژه شامل احداث مخزن 420 مترمکعبی و 2 ایستگاه پمپاژ و 12 هزار و 700 متر خط انتقال و هزار متر توسعه شبکه است.

 

 

 

کد خبر 1090116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha