توزیع۲۰گوشی هوشمند بین دانش آموزان  مازندرانی/طرح توزیع کارت نان برکت در دست اجراست

رجبی وندچالی گفت:با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی موقت مدارس سال گذشته ۲۰ هزار دانش آموز نیازمند گوشی هوشمند برای ادامه تحصیل به صورت مجازی داشتیم که به همت خیرین و تامین وام کم بهره این نیاز دانش آموزان مرتفع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،  «علی رجبی وندچالی» امروز (۹شهریور)در نشست با اعضای قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در دفتر نماینده ولی فقیه درمازندران، بیان کرد: با کمک ۶۰ خیریه، در سال گذشته توزیع ۱۲۷ هزار سبد کالا را داشتیم، هفته گذشته نیز توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ سبد کالا و اهدای جهیزیه داشتیم.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه هنرمندان در پی شیوع کرونا و تعطیلی مراکز هنری وسینماها و سالن های نمایش با مشکلات اقتصادی مواجه شدند، افزود تاکنون حدود ۲ هزار سبد کالا به هنرمندان اهدا شد.

 

وی از ارسال ۴ منبع بزرگ آب به خوزستان خبر داد و گفت: در اربعین حسینی نیز این منابع به دست موکب‌های حسینی می‌رسد.

 

رجبی به روند توزیع کار برکت بین مددجویان برای تامین پول نان اشاره و تصریح کرد: سه مرکز در ساری، بابل و آمل داریم، کمک و توزیع سبد کالا و مباحث دیگر را داریم، ۶۰۰ نفر عضو در ساری داریم که اوضاع خوبی ندارند، دعوت از خیریه‌ها و هم‌افزایی بیشتر را در دستور کار داریم.

 

وی یادآور شد: سال گذشته ۲۰ هزار دانش آموز نیازمند گوشی هوشمند برای ادامه تحصیل به صورت مجازی داشتیم به ۶ هزار نفر وام کم‌بهره اهدا شد و ۱۴ هزار گوشی بین دانش آموزان توزیع کردیم، با توجه به جمعیت امسال ۴ هزار دانش‌آموز نیازمند اضافه می‌شوند که باید پویش اهدای تبلت دانش آموزی راه‌اندازی کنیم.

 

رجبی گفت: سال گذشته به خانه فوتی‌های کرونایی مراجعه کردیم تا ببینیم نیاز به کمک دارند یا خیر، تامین هزینه خرید برای اهدای کپسول برای بیماران نیازمند را در دست اجرا داریم.

کد خبر 1090121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha