توزیع ۷هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مازندرانی

هادیان با اشاره به اینکه دستگیری از دانش آموزان نیازمندان و کمک به ایتام و رفع موانع ادامه تحصیل آنها نیز مورد توجه است، گفت: در آستانه مهر تحصیلی ۷ هزار بسته لوازم التحریر در استان مازندران توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید رضا هادیان» امروز (۹شهریور) در نشست با اعضای قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در دفتر نماینده ولی فقیه درمازندران، به اقدامات انجام شده و در دست اجرای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)در استان برای رفع نیاز محرومین و آسیب دیدگان کرونایی پرداخت و اظهار کرد:تهیه و توزیع بسته های معیشتی، تامین جهیزیه نوعروسان، تامین لوازم التحریر، اشتغال زایی و ... از جمله این اقدامات است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران با اشاره به اینکه دستگیری از دانش آموزان نیازمندان و کمک به ایتام و رفع موانع ادامه تحصیل آنها نیز مورد توجه است، افزود: در آستانه مهر تحصیلی ۷ هزار بسته لوازم التحریر در استان توزیع می‌شود.

 

هادیان به همکاری مطلوب گروه های جهادی در بحث پشتیبانی از جبهه مقابله با کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: همواره شاهد کمک گروه‌های جهادی برای برپایی رزمایش کمک مومنانه بوده و هستیم.

 

وی یادآورشد: شهریور ماه جاری علاوه بر توزیع غذای گرم، مرغ،گوشت، برنج و اقلام دیگر،  ۷ هزار بسته معیشتی و ۷ هزار بسته بهداشتی نیز بین نیازمندان دیار علویان توزیع خواهد شد.

کد خبر 1090134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha