تشکیل کانال راهیان نور در فضای مجازی و شبکه شاد کردستان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از تشکیل کانال راهیان نور در فضای مجازی و شبکه شاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در نشست کمیته هماهنگی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای راهیان نور با همکاری بسیج ارائه کرد و از تشکیل کانال راهیان نور در فضای مجازی و شبکه شاد خبر داد.

 

وی  گفت: در این برنامه در دو مرحله اجرایی و در هر مرحله بیش از 16 هزار نفر از دانش‌آموزان با عضویت در کانال راهیان نور در این برنامه شرکت کردند.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان برگزاری پویش دانش‌آموزان رأی اولی با مشارکت تشکل‌های دانش‌آموزی در ایام انتخابات را دیگر برنامه اجرا شده در سطح استان با همکاری شهرستان‌ها و مناطق عنوان کرد و برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی، بزرگداشت هفته مقام معلم و تجلیل از فرهنگیان بسیجی را از دیگر اقدامات انجام شده بر شمرد.    

 

نریمانی با اشاره به برگزاری پویش همکلاسی مهربان در آستانه سال تحصیلی جدید در قالب کمک مومنانه، اظهار کرد: این برنامه با بهره‌گیری از ظرفیت و مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان و خیرین برگزار و شیوه‌نامه آن نیز به واحدهای اداری و آموزشی استان ابلاغ شده است.

 

وی با بیان اینکه هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه‌هایی در سطح ادارات و مدارس برگزار می‌شود، از ابلاغ دستورالعمل وزارتی به واحدهای اداری و آموزشی استان خبر داد و گفت: برنامه محوری آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های این هفته، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و در این راستا برنامه‌هایی با عنوان یادواره‌های شهدا و بزرگداشت مناسبت‌ها و ایام‌ها برگزار می‌شود.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: در سال جاری و متناسب با شرایط بازگشایی، با بهره‌گیری از ظرفیت مجازی، تبلیغات محیطی و تولید محتوا و انتشار آن در کانال‌های مجازی شاد حوزه پرورشی، برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود تا حماسه ماندگار این دوران به یادماندنی به نسل‌های جدید منتقل شود.

کد خبر 1090313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha