طرح مدارس همدل در استان زنجان اجرا می شود

بیات از اجرای طرح مدارس همدل از سال گذشته در استان زنجان خبر داد و گفت: سال گذشته ۳۸۱ دانش آموز مستعد نیازمند در مدارس غیردولتی و هیات امنایی به صورت رایگان ثبت نام شدند.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشاکت های مردمی آموزش و پرورش استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف و راهبردهای کلان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مبنی بر گسترش و تامین همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی و به تبعیت از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و کمک های مومنانه ، طرح مدارس همدل از سال گذشته در سطح استان در حال اجراست .

 

علی بیات مهمترین هدف این طرح را جذب دانش آموزان مستعد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در مدارس غیردولتی و هیات امنایی عنوان کرد.

 

وی  افزود: خوشبختانه سال گذشته و با همکاری خوب مدیران مدارس، 381 دانش آموز مستعد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در مدارس غیردولتی و هیات امنایی بصورت رایگان ثبت نام شدند.

 

بیات با اشاره به اجرای مطلوب طرح در سطح استان گفت : استان زنجان از استان های موفق و برتر کشور در اجرای  این طرح در سال تحصیلی جاری بود، که امیدواریم با همکاری مداوم و مستمر آموزش و پرورش، کمیته امداد و همراهی مدیران مدارس غیردولتی و هیات امنایی شاهد افزایش تعداد دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در این مدارس باشیم.

کد خبر 1090328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha