مرکز مطالعات کتاب و کتاب خوانی فردا در همدان افتتاح می شود

زارعی گفت: مراسم افتتاح مرکز مطالعات کتاب و کتاب خوانی و کتابخانه عمومی شهید حبیب الله مظاهری فردا پنجشنبه (۱۱ شهریور) با حضور مسئولان استان در شهر مریانج برگزار می شود.

«عاطفه زارعی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه چهار پروژه ساخت و توسعه کتابخانه‌های عمومی استان به مناسبت هفته دولت افتتاح خواهد شد، گفت: مرکز مطالعات کتاب و کتابخوان استان همدان  فردا پنجشنبه (11 شهریور) با حضور مسئولان استان در شهر مریانج به بهره‌برداری می‌رسد.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان همدان افزود: همچنین فردا  کتابخانه عمومی برکت سردار شهیدحبیب مظاهری با زیربنای یک‌هزار و ۴۰۸ متر مربع و بیش از ۱۵ هزار منبع افتتاح و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

 

وی بیان کرد: پروژه توسعه کتابخانه عمومی شهیدمطهری و احداث کتابخانه مهر ماماهان از مصوبات سفر دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور به استان همدان بود که به بهره‌برداری می‌رسد.

 

زارعی با تأکید بر اینکه کتابخانه عمومی شهیدمطهری شامل بخش‌ مخزن، سالن مطالعه، کودک، مرجع، سالن آمفی‌تئاتر، کافی‌نت ونشریات است، افزود: زیربنای اولیه این کتابخانه ۴۲۲ متر مربع بوده که در طرح توسعه ۲۵۰ متر مربع به آن اضافه و در مجموع به ۶۷۲ متر مربع افزایش یافته است.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به ساخت کتابخانه عمومی برکت مهر ماماهان شهرستان فامنین گفت: این کتابخانه در زیربنای ۲۸۰ متر مربع و با ۴ هزار جلد منبع افتتاح می‌شود.

 

وی در ادامه به پروژه بازسازی کتابخانه عمومی آیت‌الله بهاری شهرستان بهار پرداخت و یادآور شد: این کتابخانه در زیربنای ۸۰۰ متری در بخش‌های مختلف با ۱۱ هزار جلد منبع در دستور افتتاح‌ این هفته قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1090350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha