​کاهش ۱۰ درجه ای دمای هوای گلستان در پایان هفته

محمدقلی پور گفت: از روز جمعه تا اواسط هفته آینده براساس فعالیت سامانه بارشی دمای گلستان ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمود محمدقلی پور» عصر امروز (چهارشنبه 10 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هسته گرما در منطقه شرق استان بیشتر است و این مسئله باعث شده که دمای صبح امروز در این مناطق 30 درجه سانتیگراد باشد و این در حالی است که دما در مرکز استان و منطقه کردکوی 19 درجه سانتیگراد بود.

 

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: روز گذشته دمای هوای استان در گرمترین نقطه استان 42 درجه سانتیگراد در اینچه برون بود و امروز نیز پیش بینی می کنیم این دما تکرار شود.

 

محمدقلی پور بیان کرد: به طور کلی امروز صبح هوای خوبی را پشت سرگذاشتیم ولی پیش بینی می کنیم که فردا نیز هوای گرمی را در استان پیش رو داشته باشیم.

 

وی افزود: از ظهر روز جمعه سامانه ناپایدار و خنک وارد استان می شود و از بعدازظهر و غروب روز جمعه انتظار داریم بارش ها را شاهد باشیم.

 

این مقام مسئول بیان کرد: تا اواسط هفته آینده این سامانه استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و دمای استان نیز 10 درجه سانتیگراد کاهش پیدا می کند.

 

محمدقلی پور بیان کرد: با توجه به اینکه این هوای سرد در فصل گرم اتفاق می افتد احتمال بارش های رگباری و آبگرفتگی معابر نیز وجود دارد.

 

کد خبر 1090396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha