راه‌یابی اثر شاعر آستارایی به مرحله نهایی نخستین شعرواره ملی بشردوستی

تشرینی از راه‌یابی اثر شاعر آستارایی با عنوان«حدیث عشق» به مرحله نهایی نخستین شعرواره ملی بشردوستی خبر داد.

«شاپور تشرینی» با بیان‌این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: اثر روح‌الله دنیادیده‌حور شاعر آستارایی با عنوان«حدیث عشق» به مرحله نهایی نخستین شعرواره ملی بشردوستی راه یافت.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با اشاره به اینکه اثر روح‌الله دنیادیده‌حور در بخش بشردوستی به مرحله نهایی راه یافته است، افزود: اثر این شاعر آستارایی از بین ۸۱۵ اثر به مرحله نهایی بخش بشردوستی راه یافته است.

 

وی با بیان‌اینکه نخستین شعرواره ملی بشردوستی به همت جمعیت‌ هلال‌احمر برگزار می‌شود، تصریح‌کرد: ترویج فرهنگ‌دوستی و نوع‌دوستی بین جوانان و کارکنان جمعیت هلال‌احمر و خانواده‌های آنان از اهداف برگزاری این رویداد است.

 

تشرینی گفت: ماندگاری اهداف و رسالت جمعیت هلال‌احمر در آسمان ادبیات ایران، ترویج فرهنگ ازخودگذشتگی با تأثیر از فداکاری‌های مدافعان سلامت و مدافعان حرم، ترویج آموزهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و در نتیجه بالابردن فرهنگ تاب‌آوری از دیگر اهداف این شعرواره ملی است.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا برای روح‌الله دنیادیده‌حور در مرحله نهایی شعرواره ملی بشردوستی آرزوی موفقیت کرد و افزود: این شاعر در جشنواره‌های مختلف حائز مقام شده و امیدواریم در این رویداد نیز بدرخشد و برای شهرستان آستارا افتخارآفرینی کند.

 

تشرینی با اشاره به اینکه روح‌الله دنیادیده‌حور کارشناس ارشد ریاضی محض از دانشگاه پیام‌نور آستارا است، خاطرنشان‌کرد: این شاعر یک مجموعه شعر با عنوان« جبهه چشمان تو» که با موضوع دفاع‌مقدس است را زیر چاپ دارد.

کد خبر 1090456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha