بیش از ۲۰۰ هزار نفر در روستاهای خراسان شمالی از مزایای پروژه های هفته دولت بهره مند شدند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته دولت، ۲۷۴ پروژه توسط دهیاری  روستاهای استان افتتاح شد که بیش از ۲۰۷ هزار نفر از مزایای این طرح ها در روستاها بهره مند شدند.

امین کلاته در گفتگو با خبرنگار شبستان در بجنورد اظهار داشت: با افتتاح پروژه های روستایی در هفته دولت، 207 هزار و 694 نفر از مزایای آن بهره مند شدند.

 

 

 

وی افزود: افتتاح 66 مورد کانال مدریت آب های سطحی، بهسازی مسیل های روستا و مرمت پوشش آنها با سه میلیاد و 452 میلیون تومان، افتتاح 139 پروژه زیرسازی، جدول گذاری پیاده روسازی، آسفالت، ساخت، تکمیل و ترمیم پل با  11 میلیارد و 422 میلیون تومان اعتبار و 31 مورد ساخت و تکمیل تاسیسات آتش نشانی، سیل بند، سیل برگردان و دیوار ساحلی با 2 میلیاد و 700 میلیون تومان از مهم ترین این پروژه ها است.

 

 

 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی افزود: حدود 60 هزار خانوار در 242 روستا از مزایای این پروژه ها بهره مند شدند.

 

 


وی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی استان کشاورزی است و  44 درصد از جمعیت استان در روستاها سکونت دارند از این رو رویکرد ما رونق اقتصادی در این مناطق است.

 

 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: توسعه این استان بر پایه کشاورزی است از این رو توسعه روستاها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

کد خبر 1090591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha