۲۱ مرکز واکسیناسیون عمومی و تجمیعی سپاه کربلا در مازندران افتتاح می شود

سردار مسلمی گفت: تا پایان هفته جاری، ۲۱ مرکز واکسیناسیون عمومی و تجمیعی سپاه کربلا در مازندران افتتاح می شود تا همگان از خدمات مناسب در این بخش برخوردار شوند.

سردار«سیاوش مسلمی» امروز( ۱۱ شهریور) پروژه های محرومیت زدایی در گلوگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در راستای اجرای گام پنجم سردار سلیمانی با حضور در شهرستان گلوگاه، چهاردهمین مرکز تزریق واکسن عمومی و تجمیعی با تایید مرکز بهداشت و همکاری سپاه و بسیج افتتاح شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: در این گام به دنبال این هستیم که در شهرستان های مختلف از ظرفیت های اماکن سپاه و مساجد در راستای گسترش واکسیناسیون استفاده کنیم که تا پایان هفته ۲۱ مرکز واکسیناسیون عمومیو تجمعی کرونا به همت سپاه و بسیج در سطح استان راه اندازی می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: از دیگر کارهای انجام شده ۵۰۰ بسته معیشتی توسط مجمع خیران و سپاه گلوگاه به دست نیازمندان می رسد به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان بود که در مجموع ۱۰۰ میلیون تومان در راستای کمک های مومنانه خدمات رسانی می شود.

سردار مسلمی گفت: تا پایان هفته جاری، ۲۱ مرکز واکسیناسیون عمومی و تجمیعی سپاه کربلا در مازندران افتتاح می شود تا همگان از خدمات مناسب در این بخش برخوردار شوند.

 

وی افزود: در بحث کمک مومنانه که با تاکید رهبری اجرایی شده است در سطح استان با بهره مندی از ظرفیت خیران این کار در دستور کار است و از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷ میلیارد تومان در راستای کمک مومنانه در مازندران به محرومان کمک شده و همچنین ۳ میلیارد تومان هم در راستای کمک به نیازمندان کرونایی خدمات رسانی شده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران یادآور شد: در ادامه سفر یک روزه به گلوگاه یک باب خانه محروم که به همت گروه جهادی و بسیجیان ساخته شد افتتاح شد که از مجموع یکهزار واحد استان یک واحد امروز در گلوگاه افتتاح می شود.

کد خبر 1090638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha