ادعیه های صحیفه سجادیه دارای غنای ماندگار و ارزشمندی است

حجت الاسلام یاقوتی گفت: ادعیه های صحیفه سجادیه دارای غنای ماندگار و ارزشمندی است که با توسل به آن راهگشایی برای بسیاری از مشکلات می تواند باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «ابوالفضل یاقوتی» امروز (11 شهریور ماه) در وبینار نشست علمی صحیفه سجادیه از سلسله نشست های یازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) گفت: امام سجاد (ع) یکی از پیام آوران واقعه جانسوز کربلا است که در عمر گرانبها خود در راستای یادآوری آن واقعه عظیم تلاش و همت کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک سینا تصریح کرد: جنبش های مختلفی پس از واقعه عاشورا با هدف انتقام خون شهدای کربلا در آن زمان رخ داد که معروف ترین آنها قیام مختار بود که با حضور مخلصین شیعه توانست خون های شهدای عاشورا را بگیرند.

 

وی افزود: یاری و همراهی با امام زمان از دیگر امتیازهای آن دوران بود که در طول تاریخ دیده شد و امروز نیز باید تابع ولایت امر باشیم.

 

حجت الاسلام یاقوتی تاکید کرد: از همه خانواده درخواست دارم تا هنگام تشکیل زندگی در خانه کتب قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مفاتیج الجنان را حتما تهیه کنند و از سعادت دنیوی و اخروی این کتب بهره مند شوند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک سینا اذعان داشت: کتاب رسالت الحقوق، دعای معروف سحر و زیارت امین الله از دیگر کتب و ادعیه های امام سجاد (ع) است که به یادگار مانده است.

 

حجت الاسلام یاقوتی بیان کرد: کتاب صحیفه سجادیه دارای فصاحت و بلاغت فوق العاده است که باید مسلمانان با این کتاب بیشتر انس داشته باشند.

کد خبر 1090645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha