گالری ارشاد بهشهر فضایی امن برای نمایش آثار هنرمندان شرق مازندران

زارع گفت: گالری ارشاد بهشهر فضایی امن برای نمایش آثار هنرمندان شرق مازندران است و با این گالری در واقع هنرمندان صاحب خانه ای امن برای نمایش آثار خود شدند .

«عباس زارع» امروز(۱۱ شهریور) در حاشیه افتتاح گالری ارشاد و نمایشگاه خطاطی سخنان آیت الله کوهستانی(ره) در بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: در آستانه برگزاری کنگره ملی آیت الله کوهستانی(ره) هستیم و در همین راستا با افتتاح گالری ارشاد، جملات قصار این عالم ربانی هم رونمایی شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: با تلاش های انجام شده گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ارائه خدمات هنری هنرمندان و در معرض نمایش گذاشتن آثار افتتاح شد که نیاز مهم برای شهرستان و هنرمندان بود.

وی خاطر نشان کرد: اولین آثار خطاطی و تهذیب سخنان ارزشمند آیت الله کوهستانی به همت هنرمند بهشهری به تهذیت درآمد و این آثار در روز کنگره ملی این عالم ربانی به صورت کتاب رونمایی می شود.

زارع یادآور شد: این نمایشگاه یک هفته برپاست و با زیرساخت به وجود آمده در گالری ارشاد فضای مناسب برای نمایش آثار هنرمندان رشته های مختلف در شرق مازندران فراهم است و هنرمندان از فضایی مناسب برای آثار خود برخوردار شده اند.

 

کد خبر 1090669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha