اجاره خانه برای ساکنان منازل پهنه پرخطر منطقه منبع آب اهواز

سلیمانی دشتکی گفت: از آنجا که تا پایان احداث مجموعه یک هزار و ۶۸۰ واحدی جهت جابه‌جایی منازل پرخطر زمان زیادی مانده است از این رو بنا شده تا تکمیل این واحدهای مسکونی برای تعدادی از منازل که در پهنه خطر قرار دارند به طور موقت منزل اجاره شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» ظهر امروز (پنجشنبه 11 شهریور) در حاشیه نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی ویژه شهرستان اهواز اظهار کرد: امروز جلسه خوبی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرای و بسیج سازندگی در مورد منازلی که در پهنه خطر قرار دارند در استانداری برگزار شد.

 

استاندار خوزستان افزود: در این جلسه به طورمفصل مباحث مربوط به منطقه حصیرآباد، منبع آب، منطقه الصافی و 20 متری شهرداری مطرح شد و تقسیم کار خوبی در این خصوص صورت گرفت.

 

وی اضافه کرد: مجموعه‌ای مسکونی با یک هزار و 680 واحد در حال ساخت است ولی از آنجا که تکمیل این پروژه زمان زیادی می‌برد بنا شد یک سری از منازل که در پهنه خطر هستندد و هر آن ممکن است اتفاقی برای آنها بیفتد، جابه‌جا شوند.

 

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در این راستا بنا شد کارگروهی با حضور سردار حاجتی و فرماندار اهواز و تعدادی از دستگاه‌های مربوطه برگزار شود و برای آن دسته از ساکنان منازل این مناطق تا زمان تکمیل مجموعه مسکونی، خانه اجاره کنند.

 

وی ابراز کرد: با کمیته امداد استان هم صحبت کردیم و بنا شد برای گروه باقی مانده از افراد تحت پوشش کیته امداد منزل اجازه شود و نسبت به جابه‌جایی آنها اقدامات لازم صورت گیرد تا در هنگام بارندگی خطری برای آنها ایجاد نشود.

 

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه امیدواریم که همکاری دستگاه‌ها در این خصوص قوی‌تر شکل بگیرد اذعان کرد: برای ساخت و ساز یک هزار و 680 واحد مسکونی نیز تقسیم کاری صورت گرفت و قرار شد یک جلسه با وزیر راه و شهرسازی و مدیران مربوطه استانی برگزار و نسبت به تسریع در ساخت و ساز این پروژه اقدام شود.

 

وی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد جابه‌جایی تمامی منازل مسکونی در پهنه خطر باشیم و یاد آور شد: منازلی که در پهنه خطر قرار دارند حتما باید با حکم قضایی بعد از جابه‌جایی تخریب شوند تا دیگر کسی نتواند در آنها سکونت داشته باشد.

 

کد خبر 1090699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha