افزایش هزینه‌های آموزش قرآن در موسسات قابل قبول نیست

شرکت کننده رشته حفظ ۲۰ جزء مرحله استانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن گفت: افزایش هزینه‌های آموزش قرآن در موسسات امری نامناسب است که مورد قبول در یک جامعه اسلامی نیست.

«اعظم رفیعی» در حاشیه برگزاری مرحله استانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در اصفهان در گفتگو با خبرنگار حبرگزاری شبستان اصفهان  با بیان اینکه از شهرستان اصفهان در این مسابقات حضور یافته‌ام، اظهار داشت: ار سال 85 در حوزه قرآنی فعالیت دارم و امسال در زمینه برگزاری مسابقات سطح کیفی بالایی را شاهد بوده ایم.


شرکت کننده رشته حفظ 20 جزء مرحله استانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن با اشاره به استفاده از داوران با سطح کیفی بالا در این مسابقات ابراز داشت: دراین زمینه حرفه‌ای بودن داوران به رعایت عدالت کمک قابل توجهی دارد.


وی با بیان اینکه در شهرستان اصفهان بر خلاف بسیاری از شهرستان‌های استان ظرفیت آموزشی خوبی وجود دارد، ادامه داد:  برای یادگیری در هر زمینه‌ای در اصفهان ظرفیت آموزشی وجود دارد و این امر بسیار کمک کننده است.


رفیعی اضافه کرد: البته باید توجه داشت که در گذشته موسسات و مهدهای آموزش قرآن هزینه‌ای را از قرآن آموزان دریافت نمیکرد و اخیرا هزینه‌هایی را برای آموزش دریافت میکنند که دور از انتظار است.


وی با بیان اینکه حذف برخی از رشته‌های قرآنی در مسابقات قرآن در مرحله کشوری باعث کاهش انگیزه شرکت کنندگان می‌شود، تصریح کرد: این امر منجر به کاهش انگیزه فعالان در این رشتهها برای مشارکت در مسابقات می‌شود.


شرکت کننده رشته حفظ 20 جزء مرحله استانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن افزود: همچنین بهتر است که در زمینه اهدای جوایز در مراحل شهرستانی و استانی توجه بیشتری انجام شود.

 

کد خبر 1090726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha