توسعه پارک های محله ای و نهالستان در جهرم

سامانی گفت: تاکید بر ایجاد نهالستان ها و ایجاد پارک های محله بر مبنای توسعه متوازن شهری از محورهای نشست شورای شهر با متخصصان حوزه فضای سبز شهر جهرم بوده است.

«مصطفی سامانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نشست تخصصی بررسی و پیگیری نقاط قوت و ضعف سیما و منظر و فضای سبز شهری جهرم با حضور متخصصان این حوزه و اعضای شورای اسلامی شهر جهرم برگزار شد. 

 

عضو شورای اسلامی شهر جهرم افزود: در این نشست که صبح روز پنج شنبه برگزار شد، مسائل مختلف در حوزه سیما و منظر و فضای سبز شهر مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: در این جلسه مسائلی هم چون کم آبی پارک های سطح شهر، مدیریت آب های سطحی جهت آبیاری فضای سبز، بیماری گونه های گیاهی و درختان و زوال آن ها، تغییر اقلیم آب و هوایی، نگهداری داشته های موجود، مشکلات پارک ها، نظارت بهتر بر فضای سبز و آینده نگری و ایجاد نهالستان مورد بررسی قرار گرفت.

 

سامانی خاطرنشان کرد: ایجاد نهالستان و نیز ایجاد پارک های محله بر مبنای توسعه متوازن شهری نیز از مسائل دیگری بود که در جلسه مطرح شد.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم در پایان اظهار کرد: نظارت بر کار پیمان کاران فضای سبز و ارزیابی کار آنان توسط ناظرين نیز از مسائل مهم مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 1090729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha