کارت همیار طبیعت در بشرویه رونمایی شد

طی مراسمی با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی کارت همیار طبیعت با هدف ترویج و آموزش جوامع محلی در بشرویه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم رونمایی از کارت همیار طبیعت عصر (11 شهریور) در شهرستان بشرویه با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی برگزار شد.

 

«علیرضا نصرآبادی» مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در مراسم رونمایی از کارت همیار طبیعت در شهرستان بشرویه اظهار داشت: حفاظت از منابع طبیعی بدون مشارکت مردمی ممکن نیست.

 

وی در ادامه بیان کرد: همیاران طبیعت با آگاه‌سازی و توجیه افکار عمومی نقش مهم و اثرگذاری در ارتقای فرهنگ مردم جامعه در حفاظت از عرصه های طبیعی دارند.

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طرح همیاران طبیعت را یکی از طرح‌های موفق سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در بخش ترویج و آموزش جوامع محلی است، گفت: همیاران طبیعـت از اقشار مختلف جامعه و دوست داران طبیعت و منابع‌ طبیعی تشکیل شده‌اند و در قالب همیاران دانش‌آموزی، مروج و محافظ ارائه خدمت می‌کنند.

 

نصرآبادی در پایان گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت http://hamyartabiat.frw.ir و ورود اطلاعات شخصی و بارگذاری مدارک به عنوان همیار طبیعت همکاری نمایند.

 

گفتنی است در شهرستان بشرویه ۸۰۳ همیار طبیعت وجود دارند.

کد خبر 1090751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha