ائمه جمعه رویکردهای فرهنگی را با حساسیت دنبال می‌کنند

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: نهاد امامت جمعه هر شهر به عنوان قرارگاه فرهنگی با فرماندهی امام جمعه رویکردهای فرهنگی را با حساسیت دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی شهرستان کهگیلویه امروز (۱۱ شهریور) با مسئولان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و با حضور مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن کنفرانس سپاه دهدشت برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام «عبدالرحیم عبودی» با اشاره به سفر 2 روزه مسئولان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به استان، گفت: در این سفر ضمن برگزاری قرارگاه منطقه یک، نشست مشترک با فعالان فرهنگی دو شهرستان کهگیلویه و گچساران در دستور کار قرار گرفت.

 

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این استان از سابقه فرهنگی برخوردار بوده و از دیرباز مهد فرهنگ بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: نهاد امامت جمعه هر شهر به عنوان قرارگاه فرهنگی با فرماندهی امام جمعه رویکردهای فرهنگی را با حساسیت دنبال می‌کند.

 

گفتنی است در نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی کهگیلویه با مسئولان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور دغدغه‌ها و چالش‌های حوزه فرهنگ مطرح و برای برون رفت از آن راهکارهایی ارائه شد.

کد خبر 1090781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha