عملی کردن وعده‌های رئیس جمهوری به اعتماد سازی دوباره مردم منجر می شود

حجت‌الاسلام امینی دوری از اشرافی‌گری را موجب افزایش اعتماد مردم به دولت عنوان کردوگفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمود، کار بزرگ دولت سیزدهم احیای اعتماد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود ضمن بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دولتمردان تاکید کردند که دولت سیزدهم باید اعتماد دوباره مردم را به دست بیاورد،گفت: عملی کردن وعده‌های رئیس جمهوری و وزرا می‌تواند به اعتماد سازی دوباره بین مردم منجر شود.

 

امام جمعه شاهرود با تأکید بر احیا اعتماد از دست رفته ادامه داد: انتصاب کارکنان در مجموعه استانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی از صدر تا ذیل باید بر اساس شایسته سالاری باشد و این امر نیز یکی از راه‌های بازگرداندن اعتماد به مردم و همچنین ارتقای وضعیت مدیریتی کشور است.

 

وی با بیان اینکه عدالت محوری در همه زمینه‌ها و مقابله با فساد از دیگر ارکان اعتماد ساز بین مردم است، گفت: دوری از اشرافی گری از دیگر مسائلی است که مردم را به دولت نزدیک تر کرده و اعتماد عمومی را ارتقا می‌دهد.

 

حجت‌الاسلام امینی با اعلام این مطلب که فامیل بازی و حزب بازی که مردم از آن خیری ندیدند از دیگر مسائلی است که می‌تواند اعتماد مردم را کاهش دهد بیان کرد: دولت سیزدهم باید از این موضوع به شدت دوری کند.

 

امام جمعه شاهرود همچنین به عدالت ورزی و تاکید بر توزیع عادلانه اعتبارات و همچنین امکانات تاکید کرد و گفت: دولت و مجلس نباید بودجه کشور را تنها بر اساس جمعیت اختصاص دهند، استان سمنان پهناور است اما در تخصیص بودجه در رتبه یکی به آخر کشور قرار گرفته و این امر دور از عدالت است.

کد خبر 1090903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha