مدارس محروم شیروان از لپ تاپ برخوردار شدند

نادری گفت: مدارس محروم این شهرستان از لپ تاپ برخوردار شدند.

مظفر نادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: ۱۰۰ دستگاه لپ تاپ به مدیران مدارس حاشیه شهر و بیشتر روستاهای شهرستان تحویل داده شد.

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش شیروان ضمن قدردانی از نگاه کریمانه مسئولان و خیرین شهرستان عنوان کرد: این اقدام خیرخواهانه به همت تلاش و پیگیری نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است که این نوع حرکت در سطح شهرستان شیروان کم نظیر بوده است.

 

نادری خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سخت کرونا و آموزش به صورت مجازی و حضوری این دستگاه ها به سیستم فناوری مدارس کمک شایانی خواهند کرد و تمامی لپ تاپ ها در بین مدارس روستایی و مناطق حاشیه شهر جهت استفاده دانش آموزان توزیع در نظر گرفته شده است.

 

وی اضافه کرد: طی سالیان گذشته هم تعدادی لپ تاپ به مدارس روستایی و عشایری شهرستان تحویل داده شده زیرا که بسیاری از مدارس محروم از داشتن سیستم ولپ تاپ محروم بودند.

 

اینک 30 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

کد خبر 1091002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha