۲ هزار میلیارد تومان به بودجه استان ایلام افزوده شد

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری ۲ هزار میلیارد تومان به بودجه استان ایلام افزوده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «علی اکبر بسطامی» در بازدید از پروژه های مختلف استان، اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۰ استان ایلام از نظر کمی و کیفی نسبت به سال قبل از رشد قابل توجهی برخوردار است که جا دارد از همه مسئولانی که تلاش کردند تا این بودجه افزایش پیدا کند، تقدیر و تشکر کنیم.

 

وی گفت: در مجموع نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان به بودجه استان افزوده شده که در ایلام بی سابقه است.

 

بسطامی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین نیازهای استان ایلام توسعه زیرساخت های ارتباطی استان است، در این زمینه پروژه های مختلف آزادراهی و بزرگراهی در استان تعریف شده است، افزود: ۲۴۰ میلیارد تومان برای توسعه راه‌های ایلام اختصاص یافته است.

 

نماینده مردم ایلام در مجلس بیان کرد: در بودجه محرومیت زدایی برای مشکلات مربوط به راه در روستاها، مقرر شده در یک برنامه پنج ساله پیش بینی شده، طی دو مرحله این اعتبارات به استان تزریق شود.

 

بسطامی تصریح کرد: امسال حدود ۴۰ میلیارد تومان از این اعتبار برای راه‌های روستایی استان ایلام تخصیص داده شده است.

 

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود: از طرح های آزاد راهی و بزرگراهی و ریلی نظیر آزادراه کرمانشاه- حمیل و کرمانشاه- اسلام آباد – قلاجه و ... که به سمت استان ایلام ادامه یابد حمایت کرده و پی گیر اجرای این طرح ها خواهیم بود.

 

بسطامی تصریح کرد:در سطح کلان مدیریت کشور به دنبال تثبیت موقعیت استان ایلام به عنوان دروازه عتبات عالیات و خواستار نگاه ملی به طرح های استان هستیم. 

کد خبر 1091085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha