اتحاد مسلمانان برای کمک به قربانیان حادثه تروریستی در «اوکلند»

مساجد کریستچرچ نیوزیلند که دو سال پیش هدف حمله تروریستی قرار گرفتند صفحه جمع آوری کمک به قربانیان حمله تروریستی اخیر در اوکلند را راه اندازی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « nzherald»،مساجد کریستچرچ نیوزیلند که دو سال پیش هدف حمله تروریستی قرار گرفتند صفحه جمع آوری کمک به قربانیان حمله تروریستی اخیر در اولکلند را راه اندازی کردند.

 

انجمن مسلمانان کانتربری هم در بیانیه ای اعلام کرد که مسلمانان سراسر نیوزلند از حمله حامیان داعش به خریداران در سوپر مارکت اوکلند دل شکسته هستند.

 

مهاجم پس از برداشتن چاقو از قفسه های سوپرمارکت «کانت داون» در «نیولین» و چاقو زدن به شش خریدار ، مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفت.

 

«جاسیندا آردرن»، نخست وزیر نیوزلیند در سخنانی گفت که این حمله تروریستی توسط یکی از اعضای وابسته به گروه تروریستی داعش انجام شده است.

 

اعضای مساجد کریستچرچ اعلام کردند که در کنار قربانیان این حادثه وحشتناک ایستاده اند و صفحه « GoFundMe » را برای جمع آوری پول به منظور کمک به آنها راه اندازی کرده اند.

 

انجمن مسلمانان کانتربری در صفحه « GoFundMe » نوشت: ما به شدت درد تروریسم را احساس می کنیم و هیچ کلمه ای وجود ندارد که بتواند میزان ناراحتی و تاسف ما را برای چنین اقدام وحشتناکی بیان کند.

 

در این پیام آمده است: همه تروریست ها بدون در نظر گرفتن ایدئولوژی آنها یکسان هستند؛ خواه برتری طلبان سفید پوست خواه حامیان و اعضای گروه تروریستی داعش. آنها طرفدار نفرت هستند و ما همه طرفدار صلح و عشق هستیم.

کد خبر 1091205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha