توزیع ۲۰۰ کارت هدیه به منظور تهیه مایحتاج زندگی بین نیازمندان

حجت‌الاسلام صالحی از توزیع توزیع ۲۰۰ کارت هدیه به منظور تهیه مایحتاج زندگی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در شهرستان آستارا خبر داد.

حجت‌الاسلام «ناصر صالحی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: اعضای گروه فرهنگی و جهادی شهید محمدزاده آستارا از ابتدای شیوع کرونا همانند سایر گروه‌های جهادی در میدان بوده‌اند.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بندر آستارا افزود: از جمله اقداماتی که گروه جهادی شهید محمدزاده در راستای مقابله با شیوع بیماری کووید ۱۹ انجام داده می‌توان به گندزدایی و سم‌پاشی معابر شهری و روستایی، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین مردم اشاره کرد. همچنین این گروه جهادی در مناسبت‌‌های مختلف و در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری بسته‌های معیشتی تهیه و در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا توزیع کرده است.

 

وی با بیان‌اینکه گروه جهادی شهید محمدزاده تاکنون بیش از ۱۰ هزار ماسک در بین مردم توزیع کرده است، تصریح‌کرد: ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری و همچنین معابر بیش از هفت روستای بخش مرکزی و لوندویل از دیگر اقداماتی بوده است که این گروه جهادی انجام داده است.

 

حجت‌الاسلام صالحی گفت: در راستای رزمایش کمک مومنانه نیز گروه جهادی شهید محمدزاده امسال ۲۰۰ بسته معیشتی در قالب کارت‌های هدیه ۲ میلیون ریالی و بسته‌های غذایی با کمک خیرین تهیه و در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا توزیع کرد.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بندر آستارا با اشاره به اینکه توزیع ۸۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان در قالب اطعام غدیریه از دیگر فعالیت‌های گروه جهادی شهید محمدزاده در سال جاری بوده است، افزود: در طرح نذر نفس نیز این گروه جهادی تجهیزات پزشکی به ارزش ۵۰ میلیون ریال خریداری و به بیمارستان شهید بهشتی آستارا اهدا کرد.

 

وی با بیان‌اینکه گروه جهادی شهید محمدزاده در سال ۹۸ آغاز به کار کرده است، تصریح‌کرد: ۳۰ نفر از طلاب، اساتید و کادر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) آستارا عضو این گروه جهادی هستند.

 

حجت‌الاسلام صالحی خاطرنشان‌کرد: حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) و گروه جهادی شهید محمدزاده در کنار خیران نوعدوست و همراهی مسئولان برای پیشگیری از کرونا و ایجاد آرامش برای خانواده‌ها وظایف خود را تا رسیدن به اهداف مورد نظر که کنترل ویروس کروناست، انجام می‌دهند.

کد خبر 1091259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha