اهدای ۸ دستگاه اکسیژن به بیمارستان شهید بهشتی آستارا

داداش‌زاده از اهدای هشت دستگاه اکسیژن به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال به بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا خبر داد.

«محمد داداش‌زاده‌اصل» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا گفت: با افزایش چشمگیر تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان آستارا و نیاز بیمارستان به کپسول‌های اکسیژن، دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه نسبت به راه‌اندازی پویشی با عنوان«نذر نفس» اقدام کرد تا دستگاه‌های اکسیژن تهیه و به بیمارستان اهدا کند.

 

رییس ستاد نماز جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه در این پویش هشت دستگاه کپسول اکسیژن خریداری و به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان تحویل داده شد، افزود: ارزش ریالی دستگاه‌های اکسیژن خریداری شده، ۴۲۰ میلیون ریال است.

 

وی تصریح‌کرد: این تعداد دستگاه اکسیژن به همت دفتر امام جمعه وستاد نماز جمعه و با همکاری هیئت رزمندگان اسلام، نمازگزاران، جامعه خیرین، خیرین و ادارات خریداری شد.

 

داداش‌زاده‌اصل گفت: ستاد مواسات شهرستان آستارا با شماره حساب سه امضایی۰۳۳۸۸۴۶۰۹۲۰۰۳ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۸۰۰۸۳۱۸۲ نزد بانک صادرات به نام‌های کاظم حافظ‌ نیا، بهزاد قنبری و محمد داداش زاده‌اصل آماده کمک خیرین و مردم نوع‌دوست برای خرید اقلام مورد نیاز و تجهیزات پزشکی بیمارستان آستارا برای کمک به بیماران کرونایی و همچنین کمک به آسیب‌دیدگان کرونا و حمایت از نیازمندان می‌باشد.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: مردم آستارا همیشه در کارهای نیک و پسندیده پیشگام بوده‌اند و این بار نیز با کمک‌های خود صحنه‌های خوبی را در کمک به هم‌نوعان خود خلق می‌کنند.

کد خبر 1091324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha