اجرای طرح "مهربانی در مهر"

علیپور گفت: طرح مهربانی در مهر در شیروان اجرا می شود.

"سعید علیپور" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن سال تحصیلی جدید در نظر داریم برای دانش آموزان محروم تعدادی بسته لوازم التحریر تهیه کنیم.

 

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری و مشارکت گروه جهادی سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، هیئت و پایگاه بسیج انصارالمهدی (عج)، مرکز افق بقعه متبرکه قبور سادات و مرکز نیکوکاری امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

 

 

علیپور اضافه کرد: افرادی که می خواهند در این کار خیر سهیم باشید کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۴۹۳۷۲۲۱ واریز کنند.

 

 

وی طرح مهربانی در مهر را ابداع نهاد کتابخانه های عمومی در حوزه فرهنگی پس از وقوع سیل دانست که با هدف کاهش دردهای کودکان و ایجاد نشاط اجتماعی در بین آنان اجرا شد.

 

 

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح به توزیع لوازم التحریر و اقلام فرهنگی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برای کودکان دبستانی پرداخته می شود.

 

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان ادامه داد: امید است امروز با گذشت از این حادثه دردناک و هم زمان با ماه مهر و بازگشایی مدارس، با برنامه «مهربانی در مهر» که هدف عمده آن توزیع نوشت افزار در بین دانش آموزان این مناطق است، بتوانیم وظیفه خود را نسبت به دانش آموز عزیز این منطقه بجا آوریم.

 

 

اینک 30 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

 

 

کد خبر 1091339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha