توزیع کتاب های درسی از ۲۰ شهریور ماه در مدارس استان قزوین

شکراوی گفت: سامانه برای ثبت سفارش کتاب فعال است و از ۲۰ شهریور ماه کتاب ها از طریق مدارس استان قزوین توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «نجم الدین فلاح شکراوی» شب گذشته (شنبه 13 شهریور) در گفتگوی خبری شبکه قزوین در خصوص نحوه توزیع کتاب های درسی دانش آموزان بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته کتاب های درسی در پایه های ابتدایی، متوسطه اول و دوم توزیع شده و در اختیار مناطق و نواحی قرار گرفته است و ان شاالله سامانه ثبت سفارش از 20 شهریور ماه فعال می شود و کتاب ها از طریق مدارس توزیع خواهد شد.

 

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین ادامه داد: دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت نام برای دریافت کتب درسی اقدام کرده و اگر در ثبت نام اشکالاتی وجود داشته و نیاز به ویرایش دارد را اصلاح کنند.

 

وی عنوان کرد: سامانه تا اول مهر فعال است و خانواده تا اول مهر می توانند نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند و مدیران در مدارس مستقر هستند و ثبت را انجام می دهند.

 

شکراوی خاطر نشان کرد: تاکنون از 235 هزار دانش آموز استان، 210 هزار دانش آموز ثبت سفارش کتاب  را در سامانه انجام داده اند و 25 هزار دانش آموز هنوز اقدام نکرده اند که از اولیا درخواست داریم در زمان تعیین شده نسبت به ثبت سفارش کتاب اقدام کنند.

 

کد خبر 1091352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha