۱۹۰ کیلوگرم آویشن قاچاق در طبس کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: ماموران انتظامي در بازرسي از يك خودرو، ۱۹۰ کیلوگرم آویشن قاچاق به ارزش ۳۰۰ ميليون ریال در این شهرستان كشف كردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمود علي پور» اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه «ده محمد» شهرستان طبس در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز، هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي به يك سواری پراید مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

 

وی بيان داشت: مأموران با هماهنگي مقام قضائي در بازرسي از سواری پراید، 190 کیلوگرم آویشن قاچاق كشف كردند كه ارزش ريالي كالاهاي قاچاق كشف شده بنا بر نظريه کارشناسان مربوطه بالغ بر 300 ميليون ريال برآورد شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگير كردند که متهم دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

 

سرهنگ علي پور با اشاره به اين که قاچاق کالا پديده اي است که از جهات گوناگون حيات سالم اقتصادي و فرهنگي يک جامعه را تهديد مي کند؛ خاطر نشان كرد: پليس با تمام توان و جديت همواره آماده است تا با قاچاقچيان و اخلالگران نظم و امنيت اقتصادي مقابله کند.

 

کد خبر 1091419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha