طرح های «سرباز مهارت» و «منش» نتیجه تعامل جهاد دانشگاهی و ورزش و جوانان فارس است

بابایی گفت: در جهاد دانشگاهی فارس شاهد رخدادهایی مانند همکاری با اداره کل ورزش و جوانان استان و اجرای طرح های سرباز مهارت و منش هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مظاهر بابایی»، در آئین اختتامیه طرح های مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) فارس با تشکر از همکاری اداره کل ورزش و جوانان در اجرای این طرح گفت:راه اندازی مرکز نوآوری و شتاب دهی، گام مهمی در فعال سازی پتانسیل جوانان کشور است و فارس در این زمینه با هم افزایی میان دستگاه ها موفق عمل کرده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس افزود: اجرای طرح «منش» موجب شده تا وجود خلاقیت و نوآوری در جامعه احساس شود و با توجه به آمار قشر تحصیل کرده و جوانان با استعداد، ساماندهی مناسبی برای اشتغال و نوآوری در استان باید داشته باشیم.

وی اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان همکاری خوبی در اجرای این حوزه داشته و شناسایی جوانان خلاق و آموزش آنها در ایجاد اشتغال موثر نقش ویزه دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس تصریح کرد: دغدغه نظام مقدس جمهوری اسلامی، جوانان است و در جهاد دانشگاهی فارس شاهد رخدادهایی مانند همکاری با اداره کل ورزش و جوانان استان و اجرای طرح های «سرباز مهارت» و «منش» هستیم.

بابایی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای مسائل جوانان عنوان کرد: تربیت نیروهای انقلابی و جهادی از ماموریت های جهاد دانشگاهی استان است و راه اندازی پارک فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، سازمان دانشجویان، مراکز «منش» و ... با هدف تحقق این مهم در استان انجام شده است.

کد خبر 1091431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha