آغاز مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خواهران در امامزاده ابراهیم(ع) آمل

حجت الاسلام سیفی گفت: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران از امروز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد تاکید ستاد مقابله با کرونا در شهرستان آمل آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«مصطفی سیفی» امروز(۱۴شهریور) در حاشیه برگزاری افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران ویژه خواهران در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل اظهار کرد: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون حضور مدعوین و خانواده های متسابقین به میزبانی آمل در سالن بصیرت آستان امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان درحال برگزاری است.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه خواهران و برادرانی که در مسابقات منطقه‌ای امتیازات لازم را کسب کرده بودند برای شرکت در مرحله استانی مجاز شدند، افزود: این رقابت‌ها امروز 14 شهریور ماه در بخش خواهران و فردا 15 شهریور ماه در بخش برادران برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: موضوع مهم در برگزاری مسابقات رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بوده و از همه شرکت‌کنندگان تست کرونا گرفته شد.

 

حجت الاسلام سیفی بیان کرد: در این دوره شرکت‌کنندگانی که از مرحله‌ منطقه‌ای به استانی راه پیدا کردند 150 نفر در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، ترتیل، دعاخوانی، تواشیح و اذان بوده که به رقابت می‌پردازند.

 

وی با بیان اینکه نفرات اول تا سوم هر رشته به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند، یادآورشد: فردا ساعت 19 مراسم اختتامیه مسابقات به همراه اهدای جوایز به نفرات برتر با حضور استاد «مهدی قره شیخ‌لو» رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و همچنین مسئولان استانی، شهرستانی برگزار می‌شود.

کد خبر 1091502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha