جهادگران، میراث جاودان انقلاب اسلامی هستند

آیت‌الله خاتمی گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس بایستی مردمی برگزار شده و به نقش نیروهای جهادی به عنوان میراث انقلاب اسلامی توجه ویژه ای شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، اظهار کرد: نباید برنامه های هفته دفاع مقدس تحت الشعاع بیماری کرونا قرار گیرد و برنامه های باشکوهی ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شود.

 

آیت الله علی خاتمی از دوران دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: به فرموده رهبری عاشورا یک روز بود بیش از یک هزار و 300 سال اسلام را زنده نگه داشته است، هشت سال دفاع مقدس باید 800 سال این انقلاب را سرپا نگه دارد

 

وی با بیان اینکه مراسم تجلیل از رزمندگان، آزادگان و خانواده های شهدا در ادارات استان برگزار شود، گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس بایستی مردمی برگزار شده و به نقش نیروهای جهادی توجه ویژه ای شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه جهادگران میراث انقلاب و دفاع هستند که نباید کنار زده شده و یا فراموش شوند، تصریح کرد: استعمار با ملتی که دارای تاریخ و پیشینه بوده و احساس ریشه کند، نمی‌تواند مقابله کند چرا که ملت با ریشه سلطه نمی‌پذیرند.

 

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: انقلاب دارای هویت ملی، سیاسی است و عواملی که موجب ایجاد و نگه داری انقلاب شدند سرمایه‌هایی هستند که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

در ادامه استاندار زنجان گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس با رویکرد کنگره 3535 شهید استان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

 

فتح‌الله حقیقی بر ضرورت دیدار با پیشکوستان در منزل در قالب طرح نهضت دیدار تاکید کرد و گفت: نیروهای جهاد نقش اساسی در دوران دفاع مقدس داشتند که باید برنامه‌هایی در این زمینه پیش‌بینی شود.

 

کد خبر 1091503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha