تشکیل کمیته تخصصی رسیدگی به شکایت مردمی شورای اسلامی شهر شیراز مصداق عدالت محوری است

خواست خدایی گفت: کمیته تخصصی رسیدگی به درخواست ها و شکایت مردمی شورای اسلامی شهر شیراز برای رفع مشکلات مردم عمل خواهد کرد و مصداق عدالت محوری و تحقق شفافیت در مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «افسانه خواست خدایی»، امروز (یکشنبه 14 شهریور) در پانزدهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: هدف از ایجاد کمیته تخصصی رسیدگی به درخواست ها و شکایت مردمی در شورای اسلامی شهر شیراز ایجاد مامنی برای مطالبات به حق شهروندان بوده است.

عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: این کمیته با حضور عملیاتی در میدان، احصا و پیگیری مشکلات مردم شهر شیراز و با ارتباط با ناظرین مناطق، شهردار شیراز و ... برای رفع مشکلات مردم عمل خواهد کرد و مصداق عدالت محوری و تحقق شفافیت در مدیریت شهری است.

وی اضافه کرد: گسترش فضای سبز از برنامه های شورای اسلامی ششم شهر شیراز است و راه اندازی کمیته تخصصی بانوان و خانواده در این شورا گام موثری دیگری برای توجه به امور بانوان به شمار می رود.

خواست خدایی تصریح کرد: باید فرصت حضور بانوان نخبه و استفاده از توانمندی آنها در شهر فراهم باشد و از ظرفیت بانوان توانمند شیراز مانند بانوان نخبه و فعال دانشگاه، حوزه های علمیه، کانو ن‌های فرهنگی، سازمان‌ های مردم نهاد، پایگاه‌های مقاومت دانشجویی، محلات، اساتید، بانوان ورزشکار و فرهیخته خانه دار، بانوان شاغل در مجموعه مدیریت شهری، بانوان فعال حوزه رسانه و تبلیغات و ... استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به نقش نظارتی شوراهای اسلامی عنوان کرد: یکی از وظایف مهم اعضای شورای اسلامی شهر، نظارت بر عملکرد شهرداری است و به این وظیفه مهم نظارتی نباید بی تفاوت بود که موجب ایجاد تصمیمات هماهنگ شده و کارآمد خواهد شد.

کد خبر 1091569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha