سومین رویداد ملی فهما در ایلام اجرا می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: سومين رويداد ملي فهما با شعار «به توان مردم» در سطح ۳۰۷ باب از کانون‌هاي مساجد استان ايلام اجرا می شود.

حجت الاسلام« علی چراغي‌پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام،  اظهار کرد: سومين رويداد ملي فهما همزمان با سراسر کشور در سال جاری با شعار «به توان مردم» برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این رویداد در سطح 307 باب از کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام در حال اجرا است، افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایلام به منظور شرکت در این رویداد ملی  فعالیت ها، برنامه ها و طرح های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: اين طرح امسال با شعار « به توان مردم» و در قالب شبستان و رواق‌هاي مختلف 12 گانه  در سامانه بچه هاي مسجد تعریف شده است، در این راستا کانون های مساجد استان مي‌توانند با مراجعه به اين سامانه نسبت به ثبت فعاليت هاي خود در 40 حوزه اقدام و امتياز هاي لازم جهت حضور پر رنگ در سومين رويداد ملي فهما کسب نمايند.

 

وی ابراز کرد:ثبت  گروه هاي نمايش، سرود، فيلم، توليدات چند رسانه اي، طرح هاي فرهنگي، ازمون هاي مختلف، آتار توليدي و هنري کانون ها، کار آفريني از جمله محور هاي مختلف حضور کانون ها در رويداد ملي فهما است.

 

حجت الاسلام چراغي پور با اشاره به حضور موفق دو باب از کانون هاي استان ایلام در رويداد فهما سال گذشته، تصریح کرد: امید است که امسال کليه کانون ها با تمام ظرفيت خود در اين رويداد حضور پيدا کنند.

 

وي  با بیان اینکه سومين رويداد ملي فهما همزمان با دهه امامت و ولايت آغاز و با ولادت حضرت زهرا (س) پايان خواهد يافت، خاطرنشان کرد: اطلاع رساني هاي لازم در خصوص اين طرح به کانون هاي استان اعلام شده است و اميدواريم امسال شاهد حضور پر رنگ تر کانون ها ي استان در اين طرح ملي در جمع کانون هاي برتر کشور باشيم.

کد خبر 1091615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha