بهره برداری از سه طرح تعاون در دزفول

طی مراسمی با حضور مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان، سه طرح تعاون شامل مرکز نوآوری و توسعه تعاون به بهر‌ه‌برداری رسید.

به گزارش خبر نگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «ارسلان غمگین» در آیین بهره برداری از سه طرح تعاون در دزفول اظهار کرد: هدف از فعالیت مراکز نوآوری هدفمند کردن خلاقیت‌ها است و  مراکز نوآوری می‌توانند از طریق شرکت‌های دانش بنیان پلی برای شتاب بخشی به توسعه کشور باشند.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: علاوه بر مرکز نوآوری و توسعه تعاون دزفول به عنوان مرکز شمال خوزستان، یک مرکز نیز در جنوب خوزستان فعال خواهد شد.

 

وی دیگر طرح‌های تعاون شهرستان دزفول شامل سهم کارت مسکن و سهام کارت را از اقدامات بی‌نظیر در سطح کشور دانست و اضافه کرد: این طرح‌ها قابلیت اجرا به صورت کشوری را نیز دارند.

 

«علی فرهمندپور» نیز در این آیین عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های شهرستان دزفول در خود شهرستان همواره مورد تاکید بوده که شرکت تعاونی عام دزفول با اجرای طرح‌های مختلف از جمله سهم کارت مسکن به دنبال تحقق این هدف است.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول یاد آور شد: یکی از طرح‌هایی که شرکت تعاونی دزفول آن را پیگیری می‌کند، امنیت محلات است که امیدواریم با کمک بسیج، مساجد و خود مردم اجرایی شود.

 

کد خبر 1091646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha