عراق میزبان هشتمین کنفرانس علمی بین المللی اندیشه امام حسن مجتبی(ع)

هشتمین کنفرانس علمی بین المللی سالانه درباره اندیشه امام حسن مجتبی(ع) بانظارت آستان های مقدس حسینی و عباسی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز بین المللی رسانه، کمیته مقدماتی هشتمین کنفرانس علمی بین المللی سالانه درباره اندیشه امام حسن مجتبی(ع) با عنوان « میراث امام حسن مجتبی(ع) در مطالعات انسانی ... قرائت یک نظر و نظر دیگر» ساعت 9:00 روزجمعه 19 شهریور 1400 مطابق با 19 سپتامبر 2021 میلادی برگزار می شود.

 

این کنفرانس با نظارت دبیرخانه های آستان های مقدس حسینی و عباسی  و به همت هیئتت عالی پروژه الحلة شهر امام حسن مجتبی(ع) و اداره کل آموزش و پرورش بابل و انجمن علمی و فکری العمید و دانشگاه الکفیل برگزار می شود.

 

محورهای این کنفرانس شامل امام حسن(ع) در دایره المعارف ها، امام حسن(ع) زمینه ساز انقلاب امام حسین(ع) و جایگاه امام حسن(ع) پس از آنچه به «صلح» معروف بود، است.

 

شرایط شرکت در این کنفرانس به این شرح است. این کنفرانس تحقیقات و مقالاتی را که به زبان های عربی و انگلیسی نوشته شده باشد، می پذیرید. مقاله و تحقیق نباید چاپ شده باشد یا برای انتشار پذیرفته شده باشد و فرم تعهد باید پر شود. نویسنده باید شرایط مقاله علمی را رعایت کند و مبانی علمی را در نگارش تحقیق و مقاله و مستند بودن منابع در نظر بگیرد.

 

این تحقیقات و مقاله ها را کمیته داوری از نظر علمی و فکری بررسی می کند و این کمیته متعهد نیست که درصورت نپذیرفتن این مقاله ها و تحقیقات آنها را به صاحبان شان بازگرداند.

 

علاقه مندان برای شرکت در این کنفرانس مقاله و تحقیق خود را در قالب « word» و با فونت« Simplified Arabic» و اندازه فونت 16 برای متن و 14 برای حاشیه ارایه دهند. تعداد صفحه نباید بیش از 30 صفحه باشد.

 

این مقاله و تحقیق باید در موضوع های اعلام شده نوشته شود. خلاصه آن به زبان عربی و انگلیسی به همراه نام نویسنده، عنوان علمی، آدرس، شماره موبایل و ایمیل ارایه شود.

علاقه مندان برای شرکت در این کنفرانس می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه« 07602323337» تماس بگیرند.

کد خبر 1091792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha