کتاب «درهای همیشه باز» به قلم نویسنده جهرمی منتشر شد

نعمت اللهی گفت: کتاب «درهای همیشه باز» برگرفته از خاطرات دوران اسارت به قلم «عبدالمجید رحمانیان» چاپ و روانه بازار کتاب شد.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کتاب «درهای همیشه باز» نام اثر جدید «عبدالمجید رحمانیان» نویسنده کتاب های دفاع مقدس است که به تازگی توسط انتشارات «پیام آزادگان» به چاپ رسیده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: این کتاب برگرفته از خاطرات این آزاده دوران دفاع مقدس در طول زمان اسارت بوده که در 123 صفحه منتشر شده است.

 

وی بیان کرد: شط اجابت، درهای همیشه باز، تبسم چشم ها، نوازشگران معصوم، بانوی فریادرس، ندای آسمانی، پاداش پایداری، اشک و شفا، نگاه سراپا مهر، دعای غریب، اجابت مضطر، شمیم سحر، طبیبان آسمانی، عنایت امام زمان، وادی السلام، اثر دعا و دیار یار از عناوین و موضوعات موجود در این کتاب است.

 

نعمت اللهی عنوان کرد: این کتاب در شمارگان یک هزار نسخه با خاطره نگاری «عبدالمجید رحمانیان» آزاده و رزمنده دوران دفاع مقدس به زیور تبع آراسته شده است.

 

به گزارش شبستان، در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: «از همه حقوقی که یک انسان در زندگی برخوردار است بیشتر اسرای ایرانی تنها از نخستین حق یعنی حق حیات برخوردار بودند؛ بنابراین سرمایه آن انسان های نحیف و گرفتار، ایمان درخشان و عمیق شان به خداوند بزرگ بود و اخلاصی که در عمل صالح خویش داشتند و وفایی که هیچ گاه از آن دست نکشیدند و توسل و چنگ زدن به الطاف و عنایات اهل بیت پیامبر خدا (ص) که همیشه راه گشای آن ها بود.

 

آن ها در امور کوچک و بزرگ خود را به آن ولی نعمتان با عظمت می سپردند و عاجزانه و امیدوارانه به راز و نیاز می پرداختند؛ پیوسته در پیشگاه خدا زانو می زدند و همچون بنده ای محتاج و فقیر با اشک و آه، دردودل می کردند؛ سر بر خاک می ساییدند و در کمال فقر ظاهری، عزت و عظمت می یافتند و سرافرازانه در مقابل دشمن می ایستادند.»

 

کد خبر 1091812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha