یکصد آزاده و پیشکسوت دفاع مقدس در کرمان تجلیل شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین کرمان گفت: ناحیه حضرت امیر نزدیک به ۲۰۰ آزاده دارد که امروز به خاطر شرایط بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ۱۰۰ نفر ایشان دعوت و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ حمیدرضا حسینخانی، دوشنبه(۱۵ شهریور) در حاشیه مراسم تجلیل از یکصد نفر از آزادگان سرافراز و پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: ناحیه حضرت امیر نزدیک به ۲۰۰ آزاده دارد که امروز به خاطر شرایط بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ۱۰۰ نفر ایشان دعوت و تجلیل شدند.

 

 

 

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین کرمان افزود: این کار واجب و لازم است زیرا یادگاران ۸ سال دفاع مقدس هستند و کارهای بزرگی انجام و تجربیات عظیمی در اختیار دارند که باید هر چند وقت یک بار ایشان را جمع و از تجربیات آنان حداکثر استفاده را کرد.

 

وی قرار دادن تجربیات نسل دفاع مقدس در اختیار نسل جوان و معرفی آن نسل برای نسل نو را دو کار مهم خواند و اظهار کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس با تلاش خستگی ناپذیر و مجاهدت خود توانستند هشت سال با دست خالی مجاهدت و  دشمن را از خاک کشور بیرون کنند.

 

 

 

سرهنگ حسینخانی با اشاره به اینکه این بزرگواران از سه تا ۴ سال و حتی ۸ سال و بیشتر اسیر دشمن بودند؛ تصریح کرد: اما بدون آنکه ذره ای از اعتقادات خود را از دست بدهند؛ در برابر دشمن تسلیم نشدند و با صبر و حوصله خود باز هم بر دشمن پیروز شدند و عزت جمهوری اسلامی را به دنیا نشان دادند.

کد خبر 1091869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha