کسب رتبه نخست خراسان جنوبی در حوزه جهاد علمی و فناوری

عظیمی‌فر گفت: در سال جاری خراسان جنوبی در حوزه جهاد علمی و فناوری، در بین استان‌ها و دانشگاه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رتبه اول را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «مرتضی عظیمی‌فر» امروز (۱۵شهریور) در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: بسیج علمی خراسان‌ جنوبی به دو رویکرد شناسایی و احصای خیلی از نیازهای جامعه که می‌توان با کمک علم و فناوری حل کرد و همچنین توجه به اختراعات، ابتکارات و ایده‌ها می پردازد.

 

مسئول سابق بسیج علمی، فناوری و پژوهشی خراسان جنوبی ادامه داد: در بسیج علمی مرکز رشدی برای تبدیل ایده مخترعان به محصولات وجود دارد و طرح‌های مخترعین حمایت نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای می‌شود.

 

وی گفت: بسیج علمی خراسان‌جنوبی در زمینه اختراعات و ابتکاران رتبه چهارم را در بین استان‌های کشور را کسب کرده است.

 

عظیمی‌فر با اشاره به ظرفیت پردیش دانش بنیان، افزود: مرکز شکوفایی و نوآوری مشترک نیز با همکاری پارک علم و فناوری استان راه اندازی شده است و مجموعه مخترعین و نوآوران استان از خدمات این دو مرکز استفاده می‌کنند.

 

مسئول سابق بسیج علمی، فناوری و پژوهشی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت خانه نخبگان در بسیج علمی استان، تصریح کرد: خانه نخبگان علوم انسانی را با همکاری دانشگاه پیام‌نور و همچنین خانه نخبگان علوم فنی در حوزه آب، نانو، انرژی‌های نو و آی‌تی فعالیت دارد.

 

 

کد خبر 1091901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha