حرکت جهادی بچه مسجدی ها در محرومیت زدایی

ابراهیم شکرالهی گفت: از امروز در حرکتی جهادی و به صورت خودجوش با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی به نیازمندان، ساخت یک چشمه سرویس بهداشتی و حمام را آغاز کردیم.

«ابراهیم شکرالهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یکی از رویکردهای کانون شهید باهنر را فعالیت در حوزه اجتماعی برشمرد و گفت: از امروز در حرکتی جهادی و به صورت خودجوش با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی به نیازمندان، ساخت یک چشمه سرویس بهداشتی و حمام را آغاز کردیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باهنر منوجان با اشاره به تعامل بسیار خوب اعضای کانون و پایگاه مقاومت بسیج، افزود: در روستا قریب ۴ خانواده نیازمند زندگی می کنند که از عدم وجود امکانات بهداشتی رنج می بردند بنابراین تصمیم گرفتیم با مشارکت بچه های مسجدی عضو کانون و پایگاه مقاومت بسیج به این نیازمندان کمک کنیم.


وی بیان کرد: در اولین گام ساخت یک چشمه سرویس بهداشتی و حمام را از امروز آغاز کردیم و سعی داریم برای بهره مندی ۳ خانوار دیگر ساکن روستا از امکانات بهداشتی، برای آنها نیز سرویس بهداشتی و حمام بسازیم.


شکرالهی ابراز کرد: از آنجایی که در فصل برداشت محصول خرما قرار داشته ایم بنابراین زکات این محصول را جمع آوری کرده و به ساخت سرویس بهداشتی اختصاص دادیم و همچنین بخشی دیگر از هزینه های ساخت سرویس بهداشتی با کمک بجه های مسجدی عضو کانون و پایگاه مقاومت بسیج تامین شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باهنر منوجان در خاتمه با اشاره به تداوم فعالیت های جهادی بچه های مسجدی کانون، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم فعالیت های اجتماعی کانون را گسترش داده و به محرومین روستاهای مجاور نیز خدمت رسانی کنیم.

کد خبر 1092089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha