جایگاه دفاع مقدس در حفظ مرزهای کشور بی نظیر است

بیکی گفت: دفاع مقدس نماد ایثار و مقاومت و جایگاه آن در حفظ مرزهای کشور بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (16 شهریور) در جلسه هماهنگی بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس اظهار کرد: جایگاه دفاع مقدس در تاریخ انقلاب بی نظیر و نماد اصلی ایثار، مقاومت و حفظ مرزهای کشور و تمامیت ارضی کشور است.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه آنچه در تاریخ بازگو شده سال‌های پر تنش و پر التهاب بوده است، افزود: ایران با کمترین امکانات در زمان جنگ، اجازه نمی دهد یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمن قرار بگیرد، این مهم الگو گرفته شده از نهضت کربلا است.

 

وی از سرکشی به روستاها و کمک های مومنانه در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: برگزاری یادواره شهدا در روستاهای مختلف با در نظر گرفتن محدودیت هایی کرونایی، برنامه ریزی خواهد شد.

 

وی گفت: امسال اعتباری در اعتبارات شهرداری برای تکمیل زیر ساخت های برنامه ها و گلزار شهدای گمنام تخصیص داده ایم، که به عنوان وظیفه ذاتی شهرداری باید در دستور کار باشد.

 

فرماندار نهبندان به دلیل فعال شدن دفتر نمایندگی حفظ ارزش های دفاع مقدس در نهبندان قدردانی کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم برای حفظ و گرامیداشت هفته دفاع مقدس حرکت کنیم، وجود 176 شهید و هشت سردار بزرگ، ظرفیت بزرگی برای نهبندان است که باید بیش از پیش این مهم برای مردم تبیین شود.

 

گفتنی است در این جلسه «حبیب الله فراشی» به عنوان نمانیده حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان نهنبدان معرفی شد.  

کد خبر 1092120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha