تهیه جهیزیه زوج های جوان به همت خادمیاران رضوی محمودآباد

هاشمی نسب از اهدای اقلامی از جهیزیه به ۷ نوعروس نیازمند در سرخ‌رود شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: طبق گزارش کانون خادمیاری سرخ‌رود، ارزش ریالی کالاهای مذکور حدود ۸۸۶ میلیون ریال اعلام شده است.

 «سیدعلی هاشمی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری با تاکید براینکه خادمیاران رضوی شهرستان محموآباد از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین و آسیب دیدگان کرونایی دریغ نمی کنند، اظهار کرد:خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) برای مهيا کردن زمینه ازدواج آسان که مقدمه حل مشکل جوانان است همیشه پیشرو خواهندبود. 

 

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد افزود: زوج های جوان که به جهت عدم تمکن مالی والدین برای ادامه زندگی و تامین جهیزیه با مشکل مواجه اند به همت خادمیاران رضوی، بسیج سازندگی و خیرین شهرستان محمودآباد راهی خانه بخت می شوند.

وی بیان کرد: ازدواج یک امر مقدسی است و با توجه به وضعیت سخت اقتصادی کشور، برخی از خانواده ها قدرت تهیه جهیزیه برای نوعروس های خود را ندارند از این رو خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) پای کار آمدند تا بار دیگر با رفع محرومیت مروج سیره منور رضوی باشند.

هاشمی نسب از اهدای اقلامی از جهیزیه به ۷ نوعروس نیازمند در سرخ‌رود شهرستان محمودآباد خبر داد و افزود: طبق گزارش کانون خادمیاری سرخ‌رود، ارزش ریالی کالاهای مذکور حدود ۸۸۶ میلیون ریال اعلام شده است.

کد خبر 1092128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha