مسابقه مجازی عکس و فیلم موبایلی با موضوع دفاع مقدس برگزار می شود

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: مسابقه مجازی عکس و فیلم موبایلی با موضوع دفاع مقدس در شهر لاهرود با هدف ترویج فرهنگ مقاومت در نسل جدید برگزار می شود.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه مجازی عکس و فیلم موبایلی با موضوع دفاع مقدس در شهر لاهرود برگزار می شود.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: این مسابقه مجازی به همت هیئت امنا، پایگاه مقاومت بسیج شهید جعفری و کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مقاومت و تقویت روحیه ایثار در نوجوانان و جوانان و همچنین جمع آوری آلبوم تصویری رزمندگان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه مجازی مشتمل بر دو بخش عکس و فیلم است، ادامه داد: آثار ارسالی شرکت کنندگان در بخش عکس باید شامل عکاسی با موبایل از آلبوم تصاویر ایثارگران، جانبازان، آزادگان و شهدای گرانقدر هنگام اعزام به جبهه از شهر لاهرود و حضور آنها در مناطق عملیاتی و یا عکاسی از خانواده معزز شهدا با عکس شهید یا هنگام حضور در مزار شهدا، قبور شهدای گمنام، همچنین وضعیت جانبازان سرافراز و آزادگان عزیز شهر لاهرود و در بخش فیلم نیز شامل فیلم کوتاه با موبایل از خاطره گویی ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدای شهر لاهرود است.

 

اسبری اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار تا روز سه شنبه 6 مهر ماه سال جاری است و علاقه مندان می توانند آثار خود را در واتس آپ و یا تلگرام به شماره 09141596479 ارسال نمایند.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود یادآور شد: به 10 نفر از شرکت کنندگان این مسابقه با قید قرعه کارت هدیه 500 هزار ریالی اهدا خواهد شد.

 

وی دفاع مقدس را تجلی قهرمانانه رزمندگان اسلام در نبرد علیه باطل دانست و تصریح کرد: هنر همواره به عنوان یکی از ابزارهای حفظ دستاوردهای دفاع مقدس مطرح بوده است و طی سال های پس از جنگ نیز هنر و هنرمند تلاش هایی را در جهت حفظ، انتقال و ماندگاری ارزش های دفاع مقدس انجام داده اند.

 

اسبری اذعان داشت: برگزاری مسابقه مجازی عکس و فیلم موبایلی با موضوع دفاع مقدس در حقیقت تلاشی برای انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید است.

کد خبر 1092158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha