پروژه مهر تحصیلی در راستای عمق بخشیدن به تعلیم و تربیت دانش آموزان همدان فعال است

پورداود از ثبت سفارش کتاب های درسی ۹۰ درصد دانش آموزان استان همدان خبر داد و گفت: عمق بخشیدن به تعلیم و تربیت دانش آموزان در شرایط کرونایی فعال از اهداف پروژه مهر تحصیلی سال ۱۴۰۰ است.

«محمد پورداود» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  تهیه و توزیع به موقع کتاب های درسی دانش آموزان از مباحث مهم در بسترسازی برای سال تحصیلی جدید در قالب پروژه مهر است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: این مهم با قوت در استان دنبال شده و ثبت سفارش ها برای دوره های مختلف تحصیلی به صورت انفرادی و گروهی صورت گرفته است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای راهبرد وزارت آموزش و پرورش، برای سناریوهای مختلف بازگشایی مدارس در استان برنامه  ریزی شده است ، اظهار داشت: ریزی شده است. برنامه های پروژه مهر با سعی و تلاش اعضای کارگروه های هفتگانه در استان به خوبی دنبال شده است.

 

 پورداود با اشاره به این که به دنبال پروژه مهر عملیاتی و سازنده ای بوده ایم که منجر به شادابی و طراوات محیط های آموزشی در بهار تعلیم و تربیت شود، افزود: ستاد پروژه مهر 1400 استان در اقدامی خلاقانه کارگروه ارتقای توانمندی های نظام آموزشی و تربیتی را در راستای عمق بخشیدن به تعلیم و تربیت دانش آموزان در شرایط کرونایی فعال نمود تا برای اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی براساس اطلس مدارس به خوبی زمینه سازی شود.

 

 وی با تأکید بر این که تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی در سطح استان اندیشیده شده است، گفت: در راستای راهبرد وزارت آموزش و پرورش برای سناریوهای مختلف برنامه ریزی شده است.

 

 مدیرکل آموزش و پرورش استان روند ثبت نام دانش آموزان در استان را مطلوب خواند و تصریح کرد: فرایند ثبت نام دانش آموزان در دوره های مختلف تحصیلی انجام و در این زمینه از بسترهای الکترونیک نیز به خوبی استفاده شده است.

 

 پورداود با اشاره به سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، یادآور شد: تاکنون بیش از 29هزار نوآموز استان همدان در پایگاه های برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

 

کد خبر 1092164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha