آشنایی با انواع سلاح ها در کانون «امام موسی کاظم (ع)» جهرم

ابراهیمی گفت: در برنامه ای به همت کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» جهرم بچه های مسجد با انواع سلاح ها و نحوه استفاده از آن آشنا شدند.

«عبدالرحمن ابراهیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آموزش های نظامی و آشنایی با سلاح های مختلف به منظور نشان دادن قدرت رزمی بچه های مسجد از جمله نیازهایی است که کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» جهرم نسبت به آن اهتمام داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» جهرم افزود: از این سو، در این کانون برخی از کلاس های هفتگی خود را به این مهم اختصاص داده که مورد استقبال بچه های مسجد بوده است.

 

وی بیان کرد: باز و بست سلاح «کلاشینکف»، نحوه صحیح تیراندازی و آماده سازی بچه های مسجد برای حضور در میدان تیر، از برنامه های این کانون بود که به صورت تئوری انجام شد.

 

ابراهیمی ادامه داد: همچنین بچه های مسجد با حضور در میدان تیر، تیر اندازی با سلاح عمومی و تخصصی به صورت انفرادی و جمعی اقدام کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» جهرم خاطرنشان کرد: آشنایی با سلاح هایی همچون «کلت»، «کلاشینکف»، « وینچستر»، «قناسه» و « تیربار گیرینف» در این برنامه انجام شد.

 

ابراهیمی در پایان گفت: این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی به همت بچه های مسجد برگزار شده است.

 

کد خبر 1092185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha