۵۹ نخبه علمی کشور تقدیر می شوند

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز از تقدیر ۵۹ نخبه علمی کشور که شامل دانشمندان، نوآوران، دانشجویان و حوزویان می شوند، در روز ۱۹ شهریور ماه خبر داد.

ه گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «حیدر ارشدی»، مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در نشست خبری که امروز ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۰ برگزار شد گفت: بنیاد فرهنگی البرز 1342 با نیت پاک حسین علی البرز بنیان شد و تاکنون چندین هزار نفر از  استعداد ها علمی های کشور شناسایی و از آن ها تقدیر شده است.

 

او ادامه داد:تعداد 59 نفر از نخبگان علمی را روز جمعه 19 تیرماه 1400 مورد تقدیر قرار می دهیم.دانش آموزان نیز به صورت سالیانه تقدیر می شود.

 

ارشدی افزود:از تعداد 59 نفر از تقدیرشدگان، دانشمند تقدیر شده 110 میلیون تومان، مخترعان و نو آوران مبلغ 40 میلیون تومان، حوزیان و دانشجویان تقدیر شده 35 میلیون تومان جایزه نقدی به همراه لوح تقدیر دریافت می کنند.

 

 مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز گفت: یک هیات انتخاب بنیاد البرز تشکیل شد و آیین داوری ویژه  برگزارشد و جمعی از نفرات نخبگان که  به بنیاد  پیشنهاد شده مورد بررسی و یک سوم آن ها انتخاب شدند.

 

دبیرکل جایزه البرز با بیان اینکه دانش آموزان نخبه سالیانه تقدیر می شوند تصریح کرد: در حال ثبت نام و معرفی نفرات برتر از سوی ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور هستیم مراسم تقدیر از این افراد در نیمه آبان ماه امسال برگزار می‌شود و ۵۹ دانش‌آموز نهم و دوازدهم تجلیل می شوند.

 

 

کد خبر 1092264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha