۱۰۱ هزار و ۷۲۱ دُز واکسن کرونا در ورامین تزریق شده است

فرماندار شهرستان ورامین گفت: ۱۰۱ هزار و ۷۲۱ دُز واکسن کرونا در ورامین تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین در جلسه ستاد کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت: از آغاز زمان اجرای طرح واکسیناسیون کرونا تا کنون، 101 هزار و 721 دُز واکسن کرونا در دو نوبت اول و دوم به گروه‌های مختلف تزریق شده است.
وی گفت: از این تعداد و بر اساس سامانه سیب، 70 هزار و 950 دُز واکسن در دو نوبت اول و دوم به گروه‌های هدف 48 سال به بالا تزریق شده است.
وی افزود: کار تزریق واکسن کرونا در سه مرکز تجمیعی امام حسین(ع) واقع در سالن ورزشی سپاه، شبکه بهداشت قدیم واقع در خیابان شهید قندی و مجتمع عالی سلامت واقع در میدان ولی‌عصر(ع) انجام می‌شود.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستان اجرای طرح محله محور موسوم به شهید حاج قاسم سلیمانی در مناطق مختلف ورامین گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون،  تاکنون تعداد 17 هزار 983 مورد تست سریع (Rapid) 6 هزار و 267 مورد تست PCR در مناطق مختلف شهرستان از مردم گرفته شده و افراد که نتیجه تست آنان مثبت بوده، به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.
فرماندار ورامین گفت: طی این مدت، سلامتی 40 هزار و 240 نفر از افرادی با بیماران کرونایی در تماس بودند رهگیری شد تا مشکلی برای آنان در ابتلا به بیماری به وجود نیاید.
وی افزود: در حوزه نظارت و بازرسی از واحدهای مختلف، تاکنون، 17 هزار و 234 مورد بازرسی از مناطق مختلف ورامین انجام شده که از این تعداد، 3 هزار و 23 بازرسی به صدور اخطار و 300 واحد نیز به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پلمب شدند.
وی افزود: به منظور کمک به افرادی که امکان مراجعه به پزشک ندارند، تیم‌های مراقبت در منزل ۶۲۸ نفر را در منزل ویزیت کردند که از این تعداد، ۹ نفر به بیمارستان ارجاع داده شدند.
فرماندار ورامین اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی (آذرماه سال گذشته) تاکنون 21 هزار و 920 نفر به بیمارستان‌های ورامین مراجعه کردند که از این تعداد، 16 هزار و 39 نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ۶ هزار و 952 نفر در بیماران بستری و 431 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مداوا قرار گرفتند.

کد خبر 1092548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha