شهرداری‌ها در پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه‌های عمومی اهتمام کنند

ولیپور خواستار اهتمام بیشتر شهرداری‌ها در پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه‌های عمومی شد و گفت: امیدواریم بتوانیم با گسترش این فضای همکاری قدم‌های موثری در جهت ارتقای فرهنگ مطالعه برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری،‌ « آرزو ولیپور» امروز( ۱۷ شهریورماه) در دیدار با فرماندار بابلسر حمایت مسئولان از کتابخانه‌های عمومی را مهم ارزیابی کرد و گفت: امروزه وظایف کتابخانه های عمومی بسیار فراتر از امانت کتاب است و در بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان اثرگذار است.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران خواستار اهتمام بیشتر شهرداری‌ها در پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه‌های عمومی شد و افزود: امیدواریم بتوانیم با گسترش این فضای همکاری قدم‌های موثری در جهت ارتقای فرهنگ مطالعه و افزایش فضای کتابخانه ای در سطح شهرستان برداریم.

 

وی خاطرنشان کرد: در این ایام با برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته، سعی شده فعالیت‌هایی متناسب با اقتضای شرایط کرونایی در سطح استان و شهرستان انجام شود.

 

«اسماعیل حسن‌زاده» فرماندار بابلسر نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، گفت: کتابخانه ها می توانند با ترویج مطالعه، در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرگذار باشند.

 

وی بیان کرد: بدون تردید یکی از اولویت‌های فرمانداری در حوزه فرهنگی حمایت از کتابخانه‌های عمومی است و در این بخش  آماده همکاری هستیم.

 

در پایان این دیدار علاوه بر تعیین تکلیف زمین اهدایی برای بدهی‌های شهرداری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران و معاونین از کتابخانه امیر پازواری ، شهید صالحی ، مرحوم محسنی هادی شهر و اسحاق درزیان بهنمیر بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت قرار گرفتند.

 

کد خبر 1092563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha