۶۰ بسته معیشتی و گوشت قربانی به همت کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) گفت: ۶۰ بسته معیشتی و گوشت قربانی به همت کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

«فرهاد داداش زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ۶۰ بسته معیشتی و گوشت قربانی به همت کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) تصریح کرد: این بسته شامل برنج، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا، نمک و گوشت قربانی است که در اختیار خانواده های نیازمند و بی بضاعت قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه خیرین و اعضای کانون در توزیع این کمک مومنانه مشارکت داشتند، افزود: از همه خیرین دعوت می شود تا با مشارکت در این برنامه های خیرخواهانه فعالان کانون ها در کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا یاری کنند.

 

داداش زاده خاطر نشان کرد: تاکنون طی چندین مرحله این اقدام خداپسندانه را با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفته است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) یادآور شد: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در همگام تهیه و بسته بندی این کمک های مومنانه تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شد.

 

داداش زاده اظهار داشت: این جهاد همدلی با مشارکت خیرین ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد از خانواده های نیازمند و بی بضاعت حمایت کنیم.

 

کد خبر 1092564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha